İzleyiciler

24 Nisan 2016 Pazar

Ben eksik doğmuşum..


  1. Bırakma yaptıklarımı yanıma, sende beni sev istemiştim.. Yaptıklarım yanıma kar kalmasın, sende beni deliler gibi sevmelisin.
  2. Geçmişe prangaladığın düşüncelerimin, düştüğü her köşe bucak, adını unutmak istedim.. Lanet ettiğim sen, ama deliler gibi özlediğim insanda.
  3. Yağmuru içimize benzin gibi döküp, hayallerimizle birlikte bizi de yaktılar.. Sabahı olmayan akşamlar, akşamları vuslat olan sabahlardayım..
  4. Sadece etiketi olanın fiyatı vardır. Fiyatı olan ise paha biçilemez bir hiçliğe hiçbir zaman sahip olamaz. İşte bu onun etiketi değildir.
  5. Ben eksik doğmuşum, bunu seni tanıdığımda anladım..


Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale