İzleyiciler

7 Mayıs 2016 Cumartesi

Herkesin bir hikayesi vardı...

  1. Dizelerim Ruhunu ısırdığında... Aç Rüyaların sürgülerini... Islak ıslak dökülsün Sonsuzluğa...
  2. Üçüncü satır cümlelerini alnımın yazgısına yapıştırır... Tövbelerin adaklarını tutuşan dizelerimle öderim...
  3. Ben hülyalarda cenneti solurken...
    Sen çığlıklarını yüreğine göm.. Ben dudaklarımı kanatırım...!
  4. Herkesin bir hikayesi vardı... Cama düşen yağmur tanelerini saymayı bıraktığım an.... Benimki bitti.... Hayırlı Cumalar...!
  5. Kalabalıklardan damıttığım yaşam kırıntılarımı.. Mürekkebin sıcak koynunda yıpratmışlığım var benim.. Ör yüreğimi kirpiklerinde şimdi...!
  1. Sessizliğin soğuk teriyle... Taş kesilmiş kirpiklerim... Bir de sarma cigaramın amansız dumanı...
  2. Sığlığıma bir dirhem hayat aşıladım.... Dudağıma çocuksu susuzluğumun kuruluğunu.... Hisset diye...
  3. Esrarkeş yangınlarımı ; Islıklı çığlıklarına bıraktım yalnızlığın... Tutun kirpiklerime şimdi...!
  4. Sessizlik sığlığında kalmışım.... Kendimi taşıyamayacak kadar büyük.... Bir yandan da kaybolacak kadar küçüğüm...!
  5. İsrafil sur'a üflemeden.... Sen Kalbime üfle...
Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale