İzleyiciler

24 Ekim 2015 Cumartesi

Cemal Süreya'nın Bir Birinden Güzel 10 Sözü

Cemal Süreya'nın Bir Birinden Güzel 10 Sözü

Türk edebiyatının önemli yazar ve şairlerinden biri olan Cemal Süreya'nın 10 güzel sözünü sizler için derledik.

1.

Bazen öyle yorar ki aşk insanı, bıktırır hayattan. Ve kapayınca gözlerini bir daha açmak istemez insan.

2.

Ne ikna edici bir intihar biçimidir; şimdi seninle göz göze gelmek.

3.

Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey; değmeyenlere, yüreğimin değmiş olması.

4.

Hayatımı başka hiçbir hayatla değiştirmek istemediğime göre, demek ki mutsuz değilim.

5.

Biliyorsun, ben hangi şehirdeysem, yalnızlığın başkenti orası.

6.

Mutlu olmanın yolunu karşıdakini mutlu etmek sanıyorduk. Yanıldık! Çünkü ne kadar mutlu ettiysek, o kadar yalnız kaldık.

7.

Annesinden dayak yediği halde, yine "Anne" diye ağlayan bir çocuktur aşk.

8.

Denize ilk giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi.

9.

"İnsanın başına ne gelirse merakından gelir" demiş eskiler. Baktım olmuyor. Ben seni merak edeyim, sen de geliver.

10.

Unutsun beni demişsin, bu bana imkansız geIiyor. Çünkü unutmam için önce seni hatırIamam gerekiyor.


Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale