İzleyiciler

28 Aralık 2015 Pazartesi

Bir tufan kopuyor yüreğimde, neyim var neyim yok topluyorum...


  1. Unutmak mı, vazgeçmek mi... ben seni sensiz yaşadım aldığım her nefeste...kısaca gülüm "ölümsüz sevdim"...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  2. Şiirlerim şahit olsun ki... iki satır arasına sığmıyor yalnızlığım... Seni bekleyişimin adı yok gelmeyişinin de...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  3. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani... benim de öyle ihtiyacım var yüreğine sığınıp nefesinle ısınmaya...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  4. HAYIRLI KANDİLLER Bugün dua savuralım sevdiklerimize dualarımızda öyle samimi olalım ki gözyaşları bile tebessüme çevrilsin Selam ve Dua ile
  5. Bir tufan kopuyor yüreğimde, neyim var neyim yok topluyorum... her
    şey tamamda bir sen yoksun "be gülüm"
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  6. murat agbulak takip etti  ve diğer 234 kişi

  7. Kilometrelerce uzakta olsanda, ben yine asılı kalırım, düşmem gözlerinden... yüreğimle hisseder severim... SENİ...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  8. Dinle asi hislerimi dizginleyen gönlüme taht kuran SEVGİLİ saf duygularla geldinya bana sözüm söz hep seveceğim seni
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  9. Aşkın sorusu yok cevabı hiç yok, bir tek seni sevdim...Senden başkası ilaç olmuyor ıssız deli gönlüme...Ey Sevgili..
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  10. Nasıl mı? Ey Sevgili...Geceme ay, gündüzüme güneş sal... Sermayem sevgimdir gülüm, onu da sen al...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  11. Ayrılık acısı sorulurmu aşk la yanana... sen de gidiyorsun ya... işte o zaman kül olur bu beden... kalan anılarla...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  12. HAYIRLI CUMALAR...Allah'ım gönül penceremizi güzelliklere, iyiliklere aç... Nasibimiz olanı hayırlı eyle...AMİN...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  13. Nasıl mı? Yeni bir sayfa için gönül deryasında sandal olup gül bahçeleriyle dolu bir cennet adasına sürükleniyorum..
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  14. Aldanmaktan yorgun umutlarım,yarım kalmış Aşk'a kırgın,belki de gidip gelen benliğime kırgınım."HOŞÇAKAL" ey !!!!!!!
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  15. Nasıl mı? Sanki hayata, kime olduğu niye olduğunu bilmeden kırgınım...belki de sensiz boş nefesime kırgınım...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  16. Nasıl mı? Yalancı bahar yaşamaktan yorgunum...gül diye,hep diken avuçlamaktan kırgınım...belki de kalbime kırgınım..
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  17. 3 ARALIK ENGELLİLER GÜNÜ kutlu olsun.... Yaşama sevinciniz hiç bitmesin...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  18. Penceremden bir gece vakti yıldızlara uzanıp oradaki sana seslendim... neredesin... nerede ey canıma can katan...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  19. Olmayışına denk düşen "yok" kelimesi yerinde duracak sözlüklerde... Ben ise yıldızları yine sensiz gözleyeceğim...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  20. HAYIRLI CUMALAR Allah'ım bugün hürmetine gönülere düşen dargınlıkları acı ve sıkıntıları rahmetinle iyiliğe dönüştür
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  21. En güzel öpüşümü sana sakladım...beni hisset diye...En sıcak tutuşlarım için ellerimi de sana beklettim..sev..diye..
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  22. 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ kutlu olsun.Öğretmenlerimize bugün saygıyı yenileyelim ve onları yüceltelim...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  23. Yıldızların bile kaybolduğu karanlık bir sonbahar gecesindeyim... umutsuzca yere düşen yağmur damlaları...misali...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  24. Söyle... hadi söyle...kaç kez yüreğin acıdı... seni çağıran birini hisseder gibi olduğunda... kaç kez... söyle...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  25. HAYIRLI CUMALAR...En büyük ve en güzel yazıcı RABBİM gönlümüzden geçen güzellikleri alnımıza kader diye yaz...AMİN..
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  26. Ağlamayı erkeklik raconuna yakıştıramadığımdan değil, özgürce ağlamam gerektiği zamanlarda yaşanmışlıklar için beceremedim... ey !!!!!!!
  27. Aşık olmanın sınandığı bu dünyada kalbim ne çok yoruldu hatta bir şarkımız olsun demeyeceğim..."beni" hisset yeter..
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  28. Sen gittin ya keder rüzgarları esiyor sevda bahçemde avuçlarıma sensizliğin soğuk nefesi değiyor ey canıma can katan
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  29. Şarkılarında dediği gibi kimseyi koymam yerine orası seninle kalacak bu kalp sonuna kadar seninle atacak"ey sevgili"
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  30. "ATAM"minnetle anıyoruz...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  31. Aşk masalı sonuna el sallıyorum sanki... kenarı paslanmış bir anı gelip çarpıyor yüreğime..."seni kaybediyorum"...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  32. kısacık sevdaların,yalancı fırtınalarla dolu olduğu"kokmayan GÜLLERİN"mevsiminde.. yalnız geldim yalnız gideceğim..
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  33. HAYIRLI CUMALAR; Kalbiniz hak hakkaniyet,merhamet,iyilik,tevazu,sevgi dolu,doğrusuyla bütün olsun.Selam ve Dua ile..
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  34. Sustum... ne kadar susulacaksa o kadar... Hüznü yüzümde, acıları gözlerimde topluyorum...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  35. Sen güven gönlüme, sevginle yüreğime... kapında bir umut eli ver "ey sevgili"... pembe hayallerimdeki gerçeğime...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  36. Soğuk odalar boş şimdi, gözlerimdeki hasret dolu bakışlarda... mesken tutmuş bedenimde titreyen sesim...neredesin!!!
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  37. Kimbilir; belki yanlızlıktı beni yanlız bırakmayan... Onun bile emaneten kaldığını bile bile...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  38. Bir yanda sevda büyür...bir yanda masum zaman, kopsun artık fırtına... ne olacaksa olsun...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  39. Yüce Milletimizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  40. yak git sende ey sevgili, dillere dolanan aşk şarkımızı katlet... yani beni mahvet... sende terk et...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı

    Kimi takip 

    Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale