İzleyiciler

19 Aralık 2015 Cumartesi

Rengarenk

  1. Cümlelerin genzine takılmış anlamım ben, ne suskunlukta barınabildim, ne de seste hayat bulabildim..
  2. Bu gün görmezden geldiğin ne varsa, bir gün gelir, karanlıkta el yordamıyla aramaya başlarsın.
  3. Bildigin gibi degilim, güldüğüm gibi hiç degil.
  4. Anlatım bozukluğunun çaresi var, anlayışın bozuk olmasın yeter.
  5. Bazen hissettiğin tek şey, tepkisizlik, eskiden olsa delirdiğin şeye şimdi tepki bile veremiyor olman
  6. Ne kadar da özenti insan var, kendi gibi olmayı unutmuş olan
  7. "Eskiden ben böyle değildim" İşte bu cümle tüm çaresizliği özletliyor
  8. Her acıyı hissedebiliyorsan, tadını çıkar, hissizlikten ölüyor insanlar.
  9. Kafanı yastığa koyduğun an hafızan kaybolacak.
  10. Hani vedalar hep buruktur ya, çocukluğumdan bu yana, ben hiç sevmedim vedaları
  11. Unutulduğunu gördüm, bugün miladı olsun
  12. Her gece hayaller karanlıkta kayboluyor.
  13. Uyku haricinde, hiç kimsenin zerre kadar umrumda olmadığı saatlerdeyim
  14. Bazılarının aklı o kadar kalabalık ki.. "Sen şuralarda biryerlerde dur, aklıma geldikçe severim" der gibi
  15. Ne istediğini bilmek önemli.!
  16. Önce net olacaksın insanlar senin ne düşündüğünü bilmiyor, bunu bilen sadece sensin.

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale