İzleyiciler

5 Haziran 2016 Pazar

Aşk.. Yasak, heyecanlı, leziz..

  1. Yoğun ağlama hissine karşı koyup, Yaşlarını akmadan göz pınarlarına geri gönderme operasyonunun adıdır ..hüzün //gK
  2. Bahar ol sen bana.. Çiçek açmazsam kahrolayım.. //gK .
  3. Ben istedim ki.. Sadece benim derya'mda Rotası belli olmayan, kağıt gemime kaptan olasın.. //gK .
  4. Sizi seven birini, sevmek zorunda olmadığınız gibi kırmak zorunda da değilsiniz.. //gK .
  5. Komşunun bahçesinden meyve çalmak gibidir Aşk.. Yasak, heyecanlı, leziz.. //gK .
  6. Soluğunuz kesildi mi hiç.. Ölüm gibi korkutunuz mu.. Yüreğinizde olan kişinin yüreğinde olamamaktan.. //gK .
  7. Ben artık kimseyi.. Ne sevecek kadar tanımak istiyorum, Ne de beni kırmasına izin verecek kadar sevmek... //gK .
  8. Ok gibi olmalı sevda.. Yüreğe girerken can yakmalı ..ve çıkarmaya çalışırsan yüreğini parçalamalı.. //gK .
  9. Bak yine gökyüzüne.. umut kadar derin, huzur gibi uzak.. //gK .
  10. Sen Duvarlarını yıkıp bana gel.. Söz, enkazı ben temizleyeceğim.. //gK .
  11. En kutlu mağlubiyetim olacak.. Gözlerimin bakışlarına teslim olduğu an.. //gK .
  12. Kötü değil niyetim.. ..istiyorum ki Nefesin tenime şarkılar söylesin... //gK .
  13. Sen bana sırtını dönsen.. Fırsat bilip boynundan öperim.. //gK .
  14. Söylediklerimi dinleyecek cesaretin, Sevgimi yüklenecek yüreğin yoksa.. ...bozma sessizliğimi //gK .
  15. Ansızın çıksan karşıma.. Telaş ruhumu sımsıkı sarsa ..ve Yüreğimin çarpıntısından nefes almayı unutsam ~mesela //gK
  16. Tesiri yoksa sözlerin, Önemi yok kaç lisan bildiğimin.. //gK .
  17. Dudaklarıma mühürlediğin kelimelerle söylenen, Sükutun şarkısıdır.. Şiir kılığına girmiş tüm cümlelerim.. //gK
  18. Sen kendine,kalmak varken gitmeyi yakıştırdın. ..ben'se sana en çok unutmak yaraşırken, sevmeyi yakıştırdım.. /gK .
  19. Dudaklarıma değdiğin gün... Nefesim fısıldayacak sana, söyleyemediğim her aşk sözcüğünü.. //gK .
  20. Öyle derin bir nefes çekmişim ki senden.. İçim dışım, üstüm başım sen kokuyor.. //gK .

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale