İzleyiciler

8 Haziran 2016 Çarşamba

Dilim hep seni anlattı...!!!


  • Benim senden dilim yanmadı,aksine dilim hep seni anlattı...!!!
  • Gideni anlatmak değil marifet,gittiğine inanmaktır meziyet..!! Ve sevmek;özgürlüktür,özgürlügüne müdahale etmemek belki de..!!
  • Sana örtünerek uyuyorum hep ama beni üşüten hep başkaları...!!! ?
  • Şartsa eğer mesaj kaygılı Günaydın..!! Korkularınızdan uzak,hayal ettiğiniz gibi bir gün olsun bugün.. GÜNAYDIN...!!
  • Hayatımı kimler anlatır,nasıl anlatır umrumda değil;seni anlatmayı bana bıraksınlar yeter....!!!
  • Bir An için Ömrüm olsan ve ben hayatım boyunca,seni An sam...!!
  • Kınamakla,kına yakmak farklı anlamlı değil mi..!!?? Ahhh şu cehaletimm..!!??

  • Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale