25 Temmuz 2016 Pazartesi

Belkide acı çekmek hobimiz

  1. Salak salak sahipeleniyoruz insanları sonra onların hiçbi şeyi olmadığımızı anladığımız anda üzülüyoruz. Belkide acı çekmek hobimiz.
  2. Ne yaparsan yap değiştiremeyeceğin şeyler varmış hayatta. Böyle olması gerekiyormuş demek ki dedim. Pes etmek değildi benimki, kabul ettim.
  3. Kafanı yastığa koyup gözlerini kapatamadığın an anlıyorsun.. Değmiyor.
  4. Ki eğer sen; 'bu' isen, özür dilerim, bilmeden sevdim.
  5. Özledim diyoruz ya hep. Özlenen ne biliyor musunuz? Onun gerçekten masum biri zannettiğiniz zamanlar. Gerisi hep hayal kırıklığı..
  6. Umudun bittiği yerde acı başlar, içini öyle bi yakar ki.. o acıyla beraber ölürsün.
  7. Kahrolsun karaktersiz orospu çocukları
  8. Bekledik... çok bekledik, ama o başkasını bekliyormuş, bizde ona rağmen saf gibi yine bekledik.
  9. Twitterda olmasa içimizi kime dökücez amk
  10. Yak yak ciğerlerim soldu, ama sen hala o inadınla içimde bi yerdesin ve ben bu durumdan çok sıkıldım artık.
  11. Gerçekten yazıklar olsun be başka diyecek kelime bulamıyorum.. neyse yak.
  12. Ulan ben seni unutmamak için başka erkeklerle konuşmaya çekiniyorum, ama sen o kaşarla foto atıyosun instagrama, oldu mu şimdi bu ?
  13. Umrumuzda bile olmaması gereken orospu çocuklarıyla dolu bu dünya.

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale