İzleyiciler

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Mevsimler kış olduğunda yüreğim buz tutuyor

 
İşte böyle geçiyor benim bir günüm. Hani lügatimden çıkarmak istediğim keşkeler ve belkiler artık beni avutuyor, çünkü seni getiriyor onlar bana. 
Saate bakmıyorum artık ve takvim yapraklarına gitmiyor elim. Nedendir bilmem artık sadece mevsimleri takip eder oldum. Mevsimler kış olduğunda yüreğim buz tutuyor, sensizliğin ayazı donduruyor düşlerimi ve bahar gelir her şey geçer diyorum ama bahar geldiğinden bir başka koyuyor sensizliğin o buruk sızısı ve bulutlara eşlik ediyor gözyaşlarım ve ağlıyorum kimseler görmeden ikimiz için. Sonra hani havalar ısınır insanlar artık deli dolu yaşarlar ya aşklarını yaz aylarında ben bir kez de yazın sıcağında yanıyorum sensizliğe. Ama en çok ta sonbahar koyuyor bana. Çünkü sen ve sonbahar benim hayatımın en hüzünlü yanı oluyorsunuz. Yapraklar sararıyor ve ben bu mevsimde sensizliği daha bir başka yaşıyorum. Gözlerimde hüzünlü bakışlar ile kaçıyorum insanlardan. Yavaş Yavaş ilerliyor zaman. Belki Geçen zaman ömrümden bir gün daha çalmış oluyor. Varsın çalsın diyorum çünkü senin benden çaldıklarının yanında zamanın çaldıkları kocaman bir hiç gibi geliyor bana.


Sen ve seni yaşadığım şehirde bıraktığım gençliğim, yüzümdeki gülümseyiş ve tüm insani duygularım geliyor aklıma, işte o zaman diyorum ki iyi ki gitmişsin iyi ki bitmişsin.


Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale