İzleyiciler

17 Eylül 2016 Cumartesi

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler

  1. Akıllıyı oynuyorum ama,suflörsüz çok zor.!!!
  2. İçim geçmiş....! Dışım bugün Kaygım,yarın..! Sanki herşey Yarım..!
  3. Öldürmek için günü,Uyuyorum şimdi,şimdi şu an.!!!
  4. Hafiyesi Mahmut insanlar var.! Ulan bunu kime yazıyor diye? Sana Nee!!!?
  5. Üstüme örttüğüm insan var,düşündükçe ısındığım.!! Dışarısı zaten soğuk.!
  6. Anlayamadıklarım var ve işte onlar,daha özel kalıyorlar.!!çoğul kullanmam kaygımdan.!?
  7. Sende yazsana sadece ama sadece birgün Aşk ı.? Bilmiyormusun ya da ketum duygularında soluksuz mu bıraktın Aşk ı...!?
  8. Uykum;uyanıklılığımdır aslında.!! Tabi ki öyle. Tabii değilim en azından.??
  9. Önemlisin Çünkü; Önemsediğimsin..!!
  10. Dünyayı kurtaran düşüncenleri vardı ama yalnızdı..!!?
  11. Bazen dokunduğun an,Kaybedersin..!!
  12. O kadar büyüksün ki,seni saklamak çok kolay..!!
  13. Sanırım artık benim göz rengim Gri.!!
  14. Çoğu erkeğin ortak hayalidir;uyandığında yanındaki kadına"adın neydı senin" demek.!! Ve Çok az erkek ,çok iyi yalancıdır.!!?
  15. Anlamadığın şu; Bedenin,unutmanı sağlamaz.!! O yüzden Hor kullanma..!!
  16. İçimiz edepsiz Ama Dilimiz,iyi eğitilmiş..!!! Bence(?)
  17. Eskiyoruz her yeni günde ve dünden daha çok..!! Taki; Eksilinceye kadar..!! Gelde yorgun hissetme.
  18. Yaşımın altında yaşıyorum Üstü Rahatsız edici.!!!
  19. Bana bazen sulusun diyorlar..!! Vucüdumun yarıdan fazlası su zaten.!!
  20. Sana sersemliğim Adam edecek beni...!!
  21. Gülmenin yaşı yok ama anısı var.!!!
  22. Dünya pek umursamıyor seni farkındasın değil mi? O zaman; Kasma,germe kendini.! Yaşa kendini,ertelemeden hem de.!
  23. Kötümü bitti; Yaşanmışlıklarına say....!!!
  24. Mayıs sineğinden daha uzun yaşattım seni.! Bu da önemli değil mi.!!
  25. Aşk ı güzel gösteren insanlardı onlar ya da Aşk,o zamanlar mı daha güzeldi.!!
  26. Aslında her yeni Gün,yarına dair bir Heves...!!

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale