İzleyiciler

28 Ağustos 2016 Pazar

Güzel Sözler, Sevgiliye Güzel Sözler, Güzel Anlamlı Sözler

*Kurtarıyor herkes birşeyleri ama sanki,birazdan daha çok Kendini..!

*Çok kızgın insanlar var,herşeye kızan.!
Kendisiyle barışık olamayan insan psikolojısı bu.

*Ne zaman şikayetim olsa İnsanlıktan,utanırım İnsanlığımdan..!!

*Geçmişliğinin,geleceğine kaldırdım kadehimi ve uğurlar ola dedim;Şerefine demem sana hakaret olurdu.! Nezaketimi bozmadım yine de.!

*Sen şimdi.... Şimdisin İşte..! Sen şimdiysen; Herşey Geşmiş...!!

*İçimi temizledikçe,ne kadar kirli olduğunun hüznünü yaşıyorum şimdi..!!

*İçten içe,dıştan içeriye,içeriden dışarıya; Yanıp duruyoruz işte.!!

**Diliyle zift döküyordu yüreğine farkında bile değildi üstelik. Gün geldi zifiri karanlıkta kaldı ruhu.!!

*Özelini Genelleştirirsen; Umama açık olursun..!!

*Ölümün herkese aynı mesafede olması,onu Adil yapmaz.!!

*Bir şey sandıklarımızı toplayıp,bir Sandığa tıkmak gerek.! Üstüne de;Birşey sandıklarımızın Sandığı yazmalı..!!!

*Arzu,dan Aşk doğabilir ama arsusuz Aşk;enin de sonunda ölür..!!

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale