İzleyiciler

15 Mart 2017 Çarşamba

Twitter Time, Twitter Sözleri, Kısa mesajlar

İçi özgür,dışı içine esir sıfat mahkumları var.!
Sıfatlarına yaşayan,içine ölü.

* Esneyerek uyanacaksın ya hanı tüm dünyayı çekeceksın içıne. Beni dışında bırakma emi.

* Yamalı yaşıyoruz hayatı ve bencilliğimiz yüzünden,hiç düşünmüyoruz hayatımıza yama yaptıklarımızı.


Duygusal bir mayın tarlasındaysan,ölmeyi ya da sakat kalmayı göze almalısın.

Zaman geçiyor mu,bunu kim söylemiş.

Ben,bıraktığın yerdeyim hala.
* Sen benim gözlerım ve kulaklarımdın dünyaya dair. Şımdı hem körüm hemde sağır.
* Aklımda kalanlanlarla yetiniyorum artık. Kırıntı misali ama yürek sana aç.

Öncesi de sen,sonrasını sorma artık.

Sipere yatmış cümlelerim henüz taarruza hazır değilim.
* Kaç ayak izi var yüreğimde bir bilsen.O yüzden,gel keyfine bak,bu yürekte diyemem.
* "Bir bana şiir yazmadın"dedi kadın.
Allahın izniyle,yazmış en güzel şiiri annen-baban Bana sadece okumak düştü dedi Adam
* Ben,senli zamanların eskisiyim şimdi.
* Ben seni anmıyorum ki,her gün and içiyorum adının üstüne.
* Yol var gider misin 🚧😂

Acıtıyor insanı,aklında kalanlar.
* Birinin ihtimal olması güzel ama hep ihtimal kalması trajedi.
* Bazen bir şeylerin sonuna geldiğini sanarsın.Aslında bu,başlangıçtır.
* Hayatını yaşa,sana heycan veren neyse peşinden git.Ama tek bir ayrıntıya dikkat et;bunları yaparken insanları kullanma.

* "Ölüler şarkı söyleyemez."
O yüzden,sus artık.
Ruhumun bir parçasını kendi ruhunda sakla.

Hep yanlış tanı koyup,yanlış ilaç yazıyorlar.
Yok mu reçeteye seni yazacak doktor.
* Kötü zamanların,iyi insanı olabilmekte önemli.
* Sen geliyorsun ya bana hem de hayat dolu. Aslında hatırlatıyorsun ne kadar ölü olduğumu.
* Benim başımdan savdığım bulutlara sen umutla bakıyorsun.
* Senin anılar diye hatırladığın yaşadıkların değil,yaşayamadıkların.
* Mutluyken görmezden geldiğin şeyler, mutsuzken canını yakar; Çünkü insan hatalarını mutluyken değil, hep mutsuzken anlar.
* Hep aynı yerden sakat kalırlar,düşünden düşenler.
* Verdiğin tebessümlerini al ve git,göm hepsini gamzenin çukuruna.
* Zaman diyorum,nasılda alıştırıyor insanı her şeye.
* Ne kadar hızlı koşarsan koş,hep yakalanırsın gerçeklerine.
* Kimse kimsenin sınavı değil aslında.Sınav hep kendimizle.

* Deniz yıldızı bile var düşün,hemde deniz de. Kayan yıldızlar,denize mi düşer,gökyüzünden? Maviye mi ölür yine de.

* İçime doğanların çoğu ölü.
* "Düşünce" diye bir şey var. Düşmeyeceksin.
* Aslında hazır cevaplarım var ama, bazen nereye koyduğumu bulamıyorum.
Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale