İzleyiciler

17 Nisan 2017 Pazartesi

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Sevgi sözleri

*Ne Bileyim; Anlar gibiydin,
Bian Boşluğuma geldi...
SEVDİM...

Ne begovil nede ortanca Çiçekleri Senin kokun dağılacak Yüreğimde İçerken çayımı yudum yudum Karışacak bakışlarımız Aşka bir bahar akşamında



*Benim umrum var nerede olduğunu bilmediğim.!
Ama bildığım tek şey;sen orada değilsin.

*Değişir zamanla her şey bugün değiştiği gibi. Gün gelir,bugünde değişir.

*Ağzında sigara belki ve elinde de çay bardağı,karşında birileri gülüyorsunda üstelik. Tamam da,aklındamıyım onu söyle

*Duygu yoksa,insan yoktur.

*Boynuz kulağı geçer ama duyamaz.

*Unutmak için hangi bahaneye sarılsam,üşüdüğüm yine Sensin özleminde.
*Ahh şu aklıma gelmelerin yok mu. Gitmiyorsun..!

*Madem düş peşindesin O halde Düş peşime.
*Sığdan sığdan geldin,şimdi derinlik mi derdin.?

*Süslü cümleleri vardı,ruhunun akan makyajında.

*Sana çok geç kaldığımı,çok geç anladım.
Sen benden geçtin,bense sende kaldım.

*Çocuk değiliz ama çocuklaşabiliriz.

*Artık sana üşümekten vazgeçtim.Dışarıya baktım ve güneşi gördüm.

*Sen Kendine gel,ben orada olacağım zaten.

*Gece kadar sessiz olmanı anlıyorum ama karanlık olma.
Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale