İzleyiciler

24 Nisan 2024 Çarşamba

Etkileyici Aşk Sözleri

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşamam, gözümden akacak yaş olsan ağlayamam, çünkü ben seni kalbime hapsettim hiçbir yere bırakmam...

Sеn bеnim bugünümе şükür, yаrınımа dua еԁişim, azla yetinişim, çoğa göz dikemeyişimsin.

Sözlerden çok gözlerdedir aşk.

Yanağında açan güle aşık oldu bu can.

Eline almış bir çiçek, sevecek sevmeyecek. Ah, koca sersem ah çiçek aşkı nereden bilecek.

"Eğer yanlış olanı çok sevecekseniz, doğru olanı ne kadar seveceğinizi hayal edin."
- Brandon Stanton

aşk sözleri

Yıldızlar sönene kadar seni seveceğim.

Bana ilk dokunduğunda senin olmak için doğduğumu anladım.

Biri tarafından çok sevilmek insana güç verir, birini sevmek ise seven insana cesaret verir.

Sensiz hayat, çiçekleri ve meyvesi olmayan bir ağaca benzer.

Sana olan aşkım asla bitmeyip, sonsuza kadar sürecek bir yolculuktur.

Hayatım boyunca benimle yürürsen, bu yolculukta ihtiyacım olan her şeyi bana vermiş olacaksın sevgilim.

Kabuslarımı mutlulukla, endişe ve korkularımı sevgiyle değiştirdin.


Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale