İzleyiciler

24 Nisan 2024 Çarşamba

Gece Aşk Sözleri

Gece Aşk Sözleri

Derin gözlerin var, gecenin kanat çırptığı. Körpe kolların çiçek ve göğsün gül rengi. Gönlümde vızıldayan yitik ve beyaz arı. Yaşıyorsun zamanda öyle suskun, incecik.

Meczup oldum aşkından yollara vurdum kendimi, Tibet’in en yüksek tepesinde yalınayak bir kadınım… Aşkından tek başıma bambaşka bir diyarda kilitli kaldım.

Denize yakın mağaralarda bir susuzluk duyarsın, bir aşk, bir coşku deniz kabukları gibi sert, alır avucuna tutabilirsin. Denize yakın mağaralarda günlerce gözlerinin içine baktım, ne ben seni tanıdım, ne de sen beni.

İstemedim, hiçbir şey, söylemek istemedim sana. Gözlerinde iki çılgın ağaç gördüm, gülüşten, esintiden, altından iki ağaç.

Ne uzundur unutuş, ah ne kısadır ayrılık. Yüreğim dayanmıyor yitmesine kolayca. Böyle gecelerde kollarıma aldım çünkü Belki bana verdiği son acıdır bu acı, belki son şiirdir, bu yazdığım şiir ona.

Evrene uzanmış ezginin kanat ucundan, gelip gelip ayaklarına dokunuyorum sevgilim…

Eğer bir lokmacık bile sevemezsen beni, hiç mi hiç sevemezsen eğer acımı bağışla, beni hoş gör, seni seviyorum…

aşk sözleri



Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale