İzleyiciler

24 Nisan 2024 Çarşamba

Platonik Aşk Sözleri


Platonik Aşk Sözleri

İmkansız dedi gurur. Riskli dedi tecrübe. Manasız dedi mantık. Yine de denemeye değer dedi kalp.

Sana sevgimi anlatamıyorum ama sen anla ne olur.

Aşk, “Merhaba” bile diyemiyorken, onun senin olabileceğini hayal etmekti.

Sonra düşündüm; Beni kazanmaktan çok kaybetmeye meyilli bir insanı varlığımla rahatsız etmemeliydim. “Bende gittim…”

Sen sadece kalbimin değil yarınlarında karşılıksız sevgisi olacaksın.

Sen aşkımdan bir habersiz yaşıyorsun seni izliyorum kalbim ellerimde seni bekliyorum biliyor musun?

Artık bulutlara yazıyorum hasretimi, yağmur yağınca anlarsın ne çok

özlediğimi.

Hayatı seviyorum seni sevdiğim kadar ama seni görünce hayatı unutuyorum sen kalıyorsun o an sadece benim dünyamda. Ama sen beni görmüyorsun kendi dünyanda.

Her gündüz ve gece kendimi kaybediyorum, ayakucumda gitmekten başka çare olmadığı için.

Gizli hayranın oldu bu kalp sana durmuyor inan bana, seviyorum seni ne olur beni anla platonik aşk bitsin hadi gel bana…

Koy ver kovulmuş yüreğimdeki kıskanç sözleri, seni sevdiğimi unut, unut unutturduğum acıları.

aşk sözleri



Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale