İzleyiciler

15 Şubat 2016 Pazartesi

Güzel Sözler » Nasihat Sözleri

nasihat-sozleriNasihat Sözleri

Seni 1 Mesajla Güldürebiliyorsa Onu Çok Sev. Çünkü O, Seni Senden çok seviyordur.
Hataları, Hata Yapmadan Silmek En iyisidir..
Bu Hayatta Şunu Öğrendim Ne Olursa Olsun Oluruna Bırakacaksın Fazla Düşünmek Fazla Sevmek Fazla Önemsemek Her Zaman Seni Yaralar Yıpratır Ne Kadar Az Düşünüp Umursamaz Davranırsan O Kadar Güçlüsün Ve Duygularını Ne Kadar Az Belli Edersen O Kadar Değerlisin…
Kavga etmek marifet olsaydı, Dünyadaki herkes kral olurdu…

Eğer birine verecek sevgin yoksa ona umut verecek gözlerle bakma..!
Bu Dünyada İnsanın Kendinden başka kimsesi yoktur o yüzden kimseye güvenmeyin onlarda bir gün sırtını döner gider.
İnsan alıştığından ayrılınca zorlanır! Aşkta böyledir alıştığından ayrılmak zordur, Buna da aşk acısı derler, Ama alışırsan bir kez yanlızlığa; hiç bir şey zor gelmez artık sana!.
Seni düşünüyorum içime esen soğuk iklimlerde, seni düşündükçe içime güneş doğuyor ısınıyorum hayalinle.
Beni terk ettiğin gün saçlarından bir tel koparıp aşacağım kendimi beni terk ettiğin gün kirpiklerinden birini koparıp saplayacağım kalbime ve beni terk ettiğin gün öleceğim.
Önceleri hasreti hiç tatmadım, Yarimden hiç ayrı kalmadım, Biter diye takvimlere baktım. Zor geldi ayrılık, alışamadım.
Ay ışığının aydınlattığı bir kumsala küçük bir dal parçasıyla seni seviyorum yazmak isterdim ama sen hırçın bir dalga olup silersin diye yazmaktan korktum.
Elimde denizde bulduğum bir midye var, Denizden o kadar uzak ki tıpkı seninle benim gibi. Ama arada tek fark var o denize sen bana aitsin.
Başkasına kendinden fazla değer verme, ya onu kaybedersin yada kendini mahvedersin. http://www.oguzelsozler.com/nasihat-sozleri.html
Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır, sakin ağlayayım deme! Belki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.

Başlamak için en uygun zamanı beklersen hiç başlayamayabilirsin; Şimdi başla, şu anda bulunduğun yerden, elindekilerle başla.
Gözlerin dalarsa bil ki düşündüm seni, kulağın çınlarsa bil ki andım seni, gece uyanırsan bil ki resmini öptüm, gözlerinden yaş damlarsa bil ki sensiz oldum.

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale