İzleyiciler

7 Şubat 2016 Pazar

Hüzün bulutları


Hüzün Bulutlarına Sakladım Dudaklarını
Hüzün bulutlarının tenimi ıslattıgı bir günde sevdim seni.Şimdi ellerin yasak olsa da yüzüme düşen her yağmur damlasında gözlerini sakladım.Dolunayda yıldızlarının koynunda şiirlerimle, yüreğim ellerimde sana gelirim.Sevgili, kaç şiirde kaç kelimede kaç manada coğaldıkça çoğalıyor lügatimde yine sensizlik.Yüreğim takılıp kaldı eylülde sen kokan sevdamıza. Şiirler yakarak aşkımızın ateşini korluyorum. Aynaya her baktığımda kaç çehre düşer yüzüme bilirmisin ? Korkardım yüzüne dokunmaya eylül`de güllerin solar diye.

Oysaki ben sırtımda bir dağ, içimde denizlerini taşımaya alışkındım.Damarlarım yedi kolda yedi kan ırmakları olusturdu sevgili, akarım sensiz ıssız topraklarına..Perdelerini arala sevgili güneşin huzmesiyle karsıla sabahını..Güllerim dudaklarına susamış.Soluk bir nefes gibi dokunuslarına hasrettir. Kırılmıs şiirlerimin sen kokan dudaklarında arıyorum.. Neden sevdanı vuslat bir kör kuyuda yaşamak zorunda kalırım sevgili ?



Sevgili,sevdan yüreğimde nasıl bir kor ki, tenime düşen her yağmur damlası daha bedenime düşmeden kurutuyorum.Oysa sevgili duvarlarıma astıgım küçük şiirler,yastıgımın altına sakladıgım resimlerinde.Ceplerimde küçük küçük sevda notaları.Parça parça bıraktığın kelimelerden cümleler çıkarıyorum Sevgili..Sen üzülme kederlenme sevgili,ben senin bana bıraktğın ayrılık saatlerinin nöbetindeyim.Ölümün yüreğime yakiştiği heryerdeyim bir nefes kadar yakınında bir tebessüm kadar gülüşlerindeyim.

Susuşlarımın dokunulmaz iklimlerinde sevdalı şarkılarınla kalsamda,umudun dalgalarıyla mektuplar yazacağım sana.Her satırında sevdan,her dizesinde aşkın olacak bir tanem.Suskunluğunun kuyularına sarkıtınca mavi gülüşlerini seninle çogalacak,senin ışıklarının yandığı ayndınlıklara yüreğimdeki kutsal vefayla yürüyeceğim...
Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale