İzleyiciler

10 Eylül 2011 Cumartesi

Can Yücel'den 2 Tane Çok Güzel Söz...

Seninle olmanın tek yan etkisi ne biliyor musun?Nereden bileceksin?Sen benimle hiç olmadın ki.Olsaydın avuçlarım terlemezdi.Isırmazdım dilimin ucunu.Özlemezdim seni yanımdayken. Kıskanmazdım.Korkmazdım yollarda yürümekten.Islanmazdım yağmurlarda.Yıldızlara,aya dert yanmaz, böyle her şarkıda sarhoş olmazdım.Korkmazdım seni kaybetmekten.Ayaklarım kan revan atlardım sandaldan denize.Ve her kulaçta haykırırdım seni: Ama sen hiç benimle olmadın ki.Ya aklın başka yerlerdeydi ya yüreğin.[Can Yücel]


.................................................. ...



En uzak mesafe ne Afrika'dir,ne Çin,ne Hindistan,ne seyyareler
ne de yıldızlar geceleri ışıldayan.
En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir
birbirini anlamayan...

Can Yücel

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale