İzleyiciler

28 Ocak 2016 Perşembe

Aklımdaki kelimeler de az değil.

  1. Ölümüne geldiğimiz hayatta marifet yaşatmak... Kabul cümle sencil, yine de silemedim!
  2. Tek suçlu ben değilim! Olsa amenna Ama... Hani, Aklımdaki kelimeler de az değil.
  3. Siz tweet çalarsınız! Duygusu bende kalır.
  4. Kimsesizken akla gelen benim! Ama bu değil istediğim... Bu sevgi değil.
  5. Birilerinin yüreğinde umursamaz saltanat hayatı yaşayanlar var ya... Dilim varmaz siz uydurun biraz da nokta/lardan sonrasına.

  6. Hayâller bu kadar olmasaydı görkemli heves etmeye de değmezdi!
  7. İnsanlar en çok da üzüldüklerinde gizli.
  8. Dikkat-i nazar ettiklerime göz değiyor muş! Ne kadar da hepsi yalan ,)
  9. Her şeye rağmen tüm benliğimle dürüst olduğum için üzgün değilim tabii ki.
  10. Gel-Git 'lerim çok olduğu kadar gidip dönmediğim de olmuştur. İkizlerim ben sıkıntıya gelemem.
  11. Ömrümün yarısı dost bildiklerimin kuyumu kazmaktaki amacını anlamaya çalışmakla geçti. Diğer yarısı da kırılan küreklerini onarmakla!
  12. Peki... yaşayamadıklarımıza?
  13. Artık çay da ısıtmıyorsa içini mekân değişmeli...
  14. İsimler değişir. İşin özü aynı
  15. Henüz vakit varken ağla iki gözüm Ağla doya doya Kimin garantisi var ki yarına çıkmaya?
  16. Güç yetmez inkâra anlamaksa ne mümkün! Kader der geçeriz kolayına...
  17. Şimdilerde doğum sancısı bile çekilmiyor, kendi bağını kendin kesiveriyorsun zamanı beklemeden...
  18. Buralar bile soğuksa bu kadar kim bilir nasıldır sokaklar...
  19. Bol bulunan tabi ucuzdur! Ama her nadir de kalite değildir...
  20. Kimisi de fütursuz fav yapar sonra gereksiz anlam katar. Büyüme emi çocuk ,)
  21. Zaman masum! Soğukluktur mesafeyi uzatan...
  22. Büyük şehirlerde insan; ne kadar da varlığı bilinmez...
  23. Dokuz köyden kovulmaya razıydım hâlbuki! Sonra yalan öğrendik, kovulanı kıymetsiz bildiğimizden beri...
  24. Sabrı bil... O sana doğruyu gösterecek.
  25. Beş gündür yazmıyor muşum! Ne var bunda? İktisat ediyorum...
  26. Göz gözü görmese de gönül nereye konacağını bilir. :)
  27. Şek'lin varlığı olmasa da olur...
  28. Çıkmaz sokakları severim. Arkadaşlığı, komşuluğu hele ki dostluğu bir başka, niyetiyse başından belli...
  29. Oysa gözlerim yorgundu Ne bileyim! Yine de çok bekledim...
  30. Sonra avuçlarım da terlerdi, geçti! Anlatsana biraz senin hikâyen neydi?
  31. Mutluluğun çocukca bir dili var Ve Unuttunuz o kelimeleri değil mi?
  32. Bir gün epeyce uzun bir yol gitmiştim! Her şey gibi yolların da bitebileceğini o günden bilirim...
  33. Yazana değil yaşayana sor! Tabii dilinden iki kelime koparabilirsen...
  34. En fazla içime atarım ben. İsrafı sevmediğimden...

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale