İzleyiciler

22 Ocak 2016 Cuma

Bağışıklık kazandım acılara


  1. küfredebilir, Bağırabilir, duvarları yumruklayabilirdim ama sevilmiyor olmanın tuhaf acısını dindiremezdi hiçbiri..
  2. olacak gibi değildi. olmadı da . .!!

  3. Bağışıklık kazandım acılara. moral kesesinden Bozdurup bozdurup harcıyorum.
  4. en çok da, senden vazgeçmem mümkün değil dediğinde güldüm..
  5. korkulan oldu. aşk kazandı, aşıklar kaybetti...
  6. Razıyım,ses etme hiç. ama gitme de,, Bilirim, susmak bir ömür sağır edecek, Bir şiir daha yurdundan yuvasından edilecek...
  7. yedi milyarda Bir ihtimal., ne kadar da mümkün gibi...
  8. Büyük laf etmez,etkisi kanıtlanmış parça tesirli sözler üretirim. Büyümedim henüz, ancak çocuk değilim !!
  9. hala aynı şiddette seviyor olmanın hasar tespitini yapmak üzere dizayn edildi Bu satırlar. ve Bir şiire daha meydan vermemeli o bakışlar..
  10. şarkıyı, sözünden,notasından, ruhumu, özünden rotasından ayıran...... , , ateşe atacak kadar mı, ateşten çekecek kadar mı seversin ? .
  11. ''çok şey istemiyor ve Beklemiyorum''cümlesindeki gizli istek ve Beklenti..
  12. takıl sen kalbine göre. aklın, her koşulda seni yavaşlatacak yoksa...
  13. harikulade hatalar yaptığımı düşünüyorum. şimdiki sefilliğin kusursuz olmasının Başka açıklaması olamaz!
  14. senin için nelerden vazgeçemediğine! Bak..!!
  15. anlaşıldı,, iki yakası Bir araya gelmeyecek Bu denizin..
  16. Bir çıkışı, Bir kaçışı, Bir izahı olmalı Bu saplandığım Betondan Batağın. ve bir satırlık açıklaması,, Bu kahreden susmanın...
  17. gelişine sevdik, gidişine yandık, var iken,yokluğuna yazdık..

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale