İzleyiciler

8 Ocak 2016 Cuma

Mutlu resimler çizelim Gökkuşağı gibi rengarenk…

  1. Bir uzun havanın Feryadı düştü Uzaklardan GECE/me Lodosun esintisine karıştı ruhum SEN/li sokakların Görülmeyen Duyulmayan seslerinde şimdi…
  2. Mutluluk satıyor GECE/mde Hilalin yanındaki yıldız gibi Canımda Şımarık bir deli… Oysa Kırılgan narin bir vazo… Ben biliyorum da O saklıyor…
  3. Ayrılık türküsü Gurbet treni ile yola çıkmış gibi Umutları Hırçın akan ırmaklarda sanki
    Gözleri Sağanak sağanak Yarınsız kalacakmış gibi…
  4. Sonra Bir not bıraktım Penceresinin önündeki Değişmeden yaşattığı Çiçeklerine… Güneş Yağmur ile gülümsedi sabaha…
  5. Camsız kapısı Buğulu camları ile Sabahçı kahvesinde fısıltılar GECE/de Kimse kimseyi tanımıyor olsada… Baktım çay nankör Geçtim gittim…
  6. Uyutmuyor GECE/de ki kavgalar Bir yudum şiir olur musun Gözlerime?
  7. Çağlarken gözyaşın İhtiyacın olduğunda yokum… Zor Zor biliyorum… SEN/siz yüreğim Her atışında anlatmakta… GECE/lerim kayıp Hiç/likteyim GEL…
  8. Gözlerinde Sonsuzluğu kucaklamak Şiirler yazmak vardı Gamzelerine… Uzaklara GECE/den uzaklara sakladın SEN/deki yüreğimi Hiç/likteyim GEL…
  9. Öyle güzel anlatıyordu ki Yüreğim Adını haykırdı sessizce gözlerine…
  10. Yeryüzündekiler Uzaklardakilere sesleniyor… Duyanda var Duymayan da…
  11. Sevgisini Yenilgilerde kaybetmiş Sızısı Solunda kükredikçe küfrediyor Gelmişine geçmişine… GECE/yi Mesken edinmiş Gitmeyeceklere gülüyor…
  12. Heyecanım bir yanda Bir yanda ise demli çayım Ortada eskilerden bir hikaye Gülümseten… Aç ışıklarını GECE Görmeden yaşanan Dostluklara…
  13. Dokuz on yaşlarında… Kalemsiz elleri Yara bere içinde Ekmeğini sımsıkı tutmuş Yarınlardan önce… Sarı kedi yarenlik ediyor Seyrederken Dünya…
  14. Haydi Haydi GECE… Utancın Siyahında kırmızı olsa da Küfreden Yalnız yüreklere Umutlarına Mutlu resimler çizelim Gökkuşağı gibi rengarenk…

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale