İzleyiciler

27 Ocak 2016 Çarşamba

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler

  1. Bir mezarlikta Bir Cukurun Başinda Bir kapinin Eşiginde HerkeS Susar Konuşur ÖlüM UnutMa Olurmu Ogul Derdi Anam UnutmadıM SustuM Anam_____✔️
  2. Veda gibiydi her gülümseyişi Ve her gülüşünde Donmak'la Yanma'yı aynı anda yaşıyordum Ölüm gibiydi Ama ölmüyordum_____✔️

  3. Bazı kadınlar kanatır dudağını dişleri keskinliğinde; sız(l)ar, ağlar da söyleyemez özlediğini.. Bazı kadınlar işte; susar, ölüm gibi___✔️
  4. SonRa Dedim/Ki Neyin HırSı Bu UnutmaYın SadeCe YapTıklarınızLa HatırLanacakSınız ÖLÜM Var_____✔️
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  5. Özlerken daha iyi tanırsın sevdiğini Henüz gerçekleşmemiş bir düş gibi Sözü verilmiş bir sevinç Uzun sürmüş bir ölüm gibi Degimi RüzGar___✔️

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale