İzleyiciler

20 Ağustos 2016 Cumartesi

Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Kısa Sözler


O kadar öldüm ki başkaları için, hayatımı unuttum.!
*Katık ederek yaşıyorum seni ama senli ziyafete o kadar açım ki..!!!

*Dünden daha çok özledim bugün seni..!!

*Umutlarımızın en sevdiği gündür YARIN..!!
*İnanmak,benim seçimimdir ve buna rağmen aldatılmam senin kişiliksizliğindir.! Senden geriye yine Ben kalırım..!

*Baktım ki gökyüzünde güneş görünmüyor, dedim; Yine gülüşüne sakladı Güneşi..! Güldün,açtı Güneş.!


*İnsanlar bizi olduğumuzdan daha küçük gösterıyor..! Ama buna izin veriyoruz..


*Başka birisi olma hevesine kapılmamalı insan. Gün gelir gerçekte kim olduğunu hatırlayamaz..!!

*Değerli bir şey alma şansını,değersiz bir şey için geri tepmeyin..!! Yol verin gitsin..!



*Yokluğunda anladım,yokluğunun güzelliğini..!! İyi ki Yoksun..!

*Kimbilir kaç defa öldürdün kendini ve kimbilir kaç defa çözdü o boynundaki ilmeği ,birileri...!!!

*Ne çok üşümüşüm meğer senin güneşinde..! Şimdi kendi çizdiğim güneş var,kendime kendimce.yazarken ısındı cümleler.!

Güzel sözler, aşk sözleri, ayrılık sözleri, sevgiliye güzel sözler ve güzel mesajlar

*Sanki ben yumağım o da kedi..!

*O kadar çok saklamış ki kendini;bulacağım derken, kendimi kaybetmişim.!

*Optik yanılsamaydın,yanıldım..! Kendime daha iyi bakıyorum şimdi..!

*Dünya yı yerinden oynatacak kadar akıllı olsan bundan bana ne,güzel bir yüreğın olmadıktan sonra.!!



Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale
Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Kısa Sözler
Güzel sözler, özlü sözler, anlamlı sözler, etkileyici sözler, komik sözler, aşk sevgi sözleri, kandil mesajları, bayram mesajları, yeni yıl mesajları, doğum günü


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale