İzleyiciler

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Sen çekip gittiğinde düşlerim artık sensiz kaldı

İnsan bazen geçmişte yaşar tüm mutlulukları, aşkı ve sevdayı. İşte şimdi bende anılarda yaşıyorum seni sevgili. Unutmak bazen kolay olmuyor, zamana bırakırım diyorsun kendi kendine sonra bir bakıyorsun zaman geçmiş günleri aylar ve yıllar kovalamış ama hala aklında kalan bir sevdanın hüznü ile yaşıyorsun.
Nerden biliyorsun diyeceksin bu satırları okuduğunda. Hatırlar mısın sevgili sana cevabını bildiğin soruları sorma demiştim yıllar önce bir gün.

Sen çekip gittiğinden ve düşlerim artık sensiz kaldığından bu yana ben anılarda kalan bizli günlerin özlemiyle yaşıyorum. Geceleri hayaline sarılıyor, hayaline söylüyorum sevgi sözcüklerini.
Uzaklara bakıyorum, Uzaklardakini arıyorum hiç gelmeyecek olsa da ve ben seni yaşıyorum bitmeyen gecelerin hüznünde.
Bu yüzdendir ki artık geçmişte yaşıyorum sevgili.
Hani sitem ediyorum sanma, ben sana sitem etmeye, üzmeye kıyamam ki. Gün gelir sen bu satırları okursan seni hala çok sevdiğimi aldığım son nefese kadar seveceğimi bil yeter.
Sana söyleyeceklerim satırlara sığmaz ama ben yüreğimdeki sancıyı bir nebze olsun azaltmak istediğim için bir kaç kelime yazmak ve bu gece gözlerimde sensizliğin hüznü ile bahar yağmurlarına eşlik etmek istedim.
Neyse ben susayım artık, yine söylemeyeceğim desem de seni sevdiğimi ve özlediğimi söyledim benim affet.

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale