İzleyiciler

24 Nisan 2024 Çarşamba

Anlamlı Aşk Sözleri

Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazanırdı. O benim kalbimdeyken nasıl aklımdasın diyebilirdim ki…

Herkes kaybettiği kadar içecekse O masadan en son ben kalkarım!

Kalbim navigasyon cihazı değil benim. Götürdüğü her adrese gitmez!

Rakı yanındakiyle içilse de kadeh aklındakine kalkar.

Deprem gibi girdin gönlüme, fay hattı çizdin beynime, enkaz bıraktın kalbimde, artçıları ise hala devam etmekte.

Her derde deva olan şey; sarımsak mıydı, sarılmak mıydı? Karıştırdım.

Aşkımızı dağlara yazacaktım; Ama aşkımızdan daha büyük bir dağ bulamadım!

Bana seni unut dediler unuttum, sakın ha seni değil unut diyenleri unuttum!

Harikalardan biriymiş diyorlar Çin Seddi’ne, seni görmeden karar vermek kimin haddine?

Bir elimde gül bir elimde silah. Ya o gülü alıp benim olursun ya da o silahı alıp beni vurursun!

aşk sözleri



Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale