İzleyiciler

24 Nisan 2024 Çarşamba

Aşk Acısı Sözleri

Aşk Acısı Sözleri

Nereye gidersen git, üç şey seninle gelir: Gölgen, acın ve geçmişin. Kaderin ise zaten seni orda beklemektedir.

Gel be gel işte. Küfrüm tövbeme karışsın, aklım fikrime. Öyle bir gel ki bana nefes nefese…

Noktayı koymak zor olsa da; bitmiş cümleler, eksik kalmış cümlelere göre daha çok acı verir.

Gelmeyeceğini bile bile beklemek saflık değil, aşktır!

"Gözlerden uzakta aşk acısı çeken, gerçekten acı çeker."
- Martialis

"Aşk acısı yarası iyileşir, izi kalır. Ama aşk acısı izi bizimle birlikte büyür."
- Stanislaw

Korkuyorum! Verdiğin sözleri tutamamandan değil, bana verdiğin sözleri gün gelip de bir başkasıyla yaşamandan.

İnsan bir kere birine geç kalır, bir daha hiç kimse için acele etmez.

Yarım kalan bir hikayeyiz seninle. Ne sen son cümlelerini söyledin, ne de ben son noktayı koyabildim.

Ne hayaller büyüttüm içimde seninle, ne okyanuslara sevgimi yazdım adınla, şimdi yoksun hayatımda, kalbim parçalandı, atmıyor artık, yaşamıyor bu sevda.

aşk sözleri



Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale