İzleyiciler

24 Nisan 2024 Çarşamba

Güzel Sözler Aşk Sözleri

Seni severken haddimi aşmak istiyorum. Öylesine sonsuz, öylesine soluksuz, nefesimi keser gibi…

"Sen bu karanlık ömrümün içine bir sevinç ışığı gibi, kurumaya yüz tutan can veren bir nisan yağmuru gibi birdenbire geldin."
- Sabahattin Ali

Ben seni susayacak kadar, ben sana susayacak kadar, ben seni beni susturacak kadar sevdim...

Şimdi sen bilmezsin ama benim sana dokunmadan sarılmışlığım var.

O kadar güzel bakıyorsun ki bazen, bütün dünya kör olsun istiyorum.

Unuttum sanma! Bir şarkı çıkar yine severim seni.

Güneş doğsun diye dua ediyorum. Çünkü seni görmek için gündüze ihtiyacım var.

Sen benim yarınIarımın umutlarısın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınIarım için bir merhabasın.

Yağmur gibi sev beni. Kaçmak mümkün olmasın.

Aşk rüzgar gibidir, göremezsin ama hissedebilirsin.

Aşk Sözleri





Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale