İzleyiciler

24 Nisan 2024 Çarşamba

Etkileyici Aşk Mesajları

Aşk Mesajları

Seni hayatımın sonuna kadar beklerim aşkım. Yeter ki beni bırakma, sensiz bırakma beni…

Güller hep ellerinde açsın; ama dikenleri batmasın. Sevda hep seni bulsun; ama seni yaralamasın. Mutluluk hep yüreğine dolsun, ama beni asla unutturmasın.

Seni gördüğüm ilk gün, kaderimin en güzel bölümü olduğunu anladım.

Güneş altında söylenmedik söz yokmuş bu yüzden geceleri söylüyorum seni sevdiğimi.

Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın.

Keşke zamanı geri alabilsem. Seni daha çabuk bulur ve daha uzun süre severdim.

Hani geceden sonra doğar ya güneş, aklıma ilk sen gelirsin sonra bir çiğ tanesi olup yüreğime düşersin. Gün gelir her şey biter bir tek sen bitmezsin.

Bir dilek tutma hakkım olsaydı, tüm yollarının bana çıkmasını dilerdim.

Yalnızca seninleyken darmadağın oluyorum ve yalnızca seninleyken toparlanıyorum.

aşk sözleri



Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale