İzleyiciler

24 Nisan 2024 Çarşamba

Sevgiliye Aşk Sözleri

He şey unutulur da kalbimde bir sen unutulmazsın. Bir iz gibi kalbimde daima kalacaksın.

Bir kadının alnı dudaklarından daha değerlidir. Sonuçta dudaklarından dökülecek seni seviyorum bile önceden alnımıza yazılmıştır.

Ya sevmesin kimse kimseyi, ya da akmasın aşk dolu gözlerden yaş. Ya olmasın bu aşk denilen illet ya da adam gibi sevmeyi bilsin herkes.

Bana yüreğinle gel bahanelerinle değil.

Tabağında yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al.

Sen gittikten son yalnız kalmak korkmuyorum da… Ya yokluğunda ellerini tutmak istersem…

Beni sevecek kadar deliysen, hak edecek kadar mertsen, yalan söylemeyecek kadar şerefliysen bende uğruna ölecek kadar yürekliyim.

Her insan bir yağmur tanesidir. Kimi çamur çukuruna kimisi de gül yaprağına düşer.

Olsun mu olmasın mı dert sana uğramasın… Gitsin de gelmesin bir daha ayrılık hiç…

Kalbim perişan gönlüm deli, sana yazdım ben bu aşk dolu sözlerimi…

Uzun oldu, ne zor oldu, kalbim yoruldu sevgilim… Dön gel her şey kalsın…

Yararsızım, araftayım… Çok özledim ve çok yalnızım sevgilim…

Öyle bir çık ki karşıma, her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni.

Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusundasın. Kimi yanımda kimi rüyamda ama sen benim hep aklımdasın bunu sakın unutma.

Aşk Sözleri

Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevda da boğulur.

Seni gökteki yıldızlara benzetiyorum. Onlar kadar etkileyici, onlar kadar çekici ve güzelsin. Aranızdaki tek fark var; onlar milyonlarca sen ise bir tanesin.

Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler, ağzına dolar insanın, sussan acıtır, konuşsan kanatır.

"Eve yalnız dönüyorum ben de. Sakın “kal” deme bana, gidiyorum. Alışamadım bu kente."
- Yaşar Kurt

"Hiçbir vücut ısısı değiştirmiyorsa mevsim normallerini, sevmek de yok artık hiç kimseyi"
- Cüneyt Ergün

"Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar, hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar."
- Cem Karaca

Bu bizim hikayemiz, sevgilim… Öyle saf öyle temiz ki, kimse kirletmeye cesaret edemez.

Sevgilim, saçına rüzgar değsin onu bile kıskanırım bilmez misin.

Gitmek çözecekse ve biri gidecekse, buralar gitsin, sen gitme.

"Soysuz, gönlün bende yoktu, niye doğru yoldan şaşırttın beni?"
- Mustafa Özarslan

Beni silahla öldüremezsin sevgilim… İstersen bir de gülmeyi dene…

Duy beni sevgilim… Gecenin üçünde beni bağlayan damla damla sen…

Sen, gel ki bir tanem… Bahar kokunu kıskansın

aşk sözleri

Şimdi öyle uzak ki geldiğim yollar....yanlış bir öyküdeyim… beni yeniden yaz sevgilim.

Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya… Bu hayat hep böyle böyle gider mi sevgilim.

Ne yaptıysam olmadı! Ne çare sevgilim… Unutamadım seni.

Papatyalar kadar saf ve temizdim… Ben de senin gibi bir hain sevdim.

Ardımdan deli diyorlar belki de yalan değil. Yanımda bile uzaksın, nasıl dayansın gönül

Sevgilim söz vermedik ama… Elbet bir gün buluşacağız…

Aynı şehirde sen varsın, ben varım, ama biz yokuz.

Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi.

Bazıları konuşmaz, gözlerine 5 saniye bakar, ömründen 5 yıl verir.

Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer, gecem biter.

Bana mesaj attığında otomatik olarak gülümsüyorum.


Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale