İzleyiciler

14 Ekim 2011 Cuma

Efsanelerden Unutulmayacak Sözler (Metal-Rock)

Efsanelerden Unutulmayacak Sözler (Metal-Rock)



"Dünyada kızgın gençler olmaya devam ettikçe, Heavy Metal yaşayacaktır" - Ozzy Osbourne

"Pop müzik, çocukların cebindeki parayı çalmak gibi bir şeydir" - Ian Anderson (Jethro Tull)

"Fuck MTV! Asla klip çekmeyeceğiz" James Hetfield (Metallica)

"Kendi ruh halinize uymayan bir müziği dinlemektense, sokağın gürültüsünü dinleyin.Hem daha eğlenceli ve değişken" Kirk Hammet (Metallica)

"İnsanlar üst üste salamura gibi yığılmışlar, biraz yüksek volümlü müzik yaparsam, belki yerlerinden kalkarlar" Jimi Hendrix

"Poser ne demek? Herkes poserdır. Kimse kalkıp da gitar çamaya kızlar için başlamadım demesin" Lemmy Kilmister (Motörhead)

"Ozzy'i herhangi bir başka Heavy Metal vokalistini karşılaştırmaya kalkmayın.O Heavy Metal'in ta kendisidir" Tomy Iommi (Black Sabbath)

"Metallica, Exodus'tan yanlış kişiyi aldı. Bence Kirk yerine , Gary Holt'u almaları gerekirdi!" Kerry King (Slayer)

"Müziği bırakmak mı? Motörhead'den daha iyi bir Rock'N Roll grubu çıktı mı ki?" Lemmy Kilmister (Motörhead)

"Gruplar arası dayanışmamı? Ne dayanışması? Kim kime dayamış? Hakan Savaşer (Metalium)

"Eğer ben Metallica'dan ayrılmasaydım, dünyanın gelmiş geçmiş en iyi metal grubu olurduk" Dave Mustaine (Megadeth)

"Herkes 'bebekleri' ile nasıl sevişmek istedikleri hakkında yazıyor ve bence bu sıkıcı hatta korkakça. Ben de romantik bir insanım ama bunlar hakkında yazmak saçma geliyor" Steve Harris (Iron Maiden)

"Müzik yapmaya başlamasaydım kesin futbolcu olurdum! Bir gün kuzenimin getirdiği Queen plağıyla her şey değişti" Max Cavalera (Soulfly, Ex-Sepultura)

"Müzik insanları kurtarabilir ama bu çeşit bir pazarlama zihniyetiyle değil, Bu yapılan sadece kirlilikten başka bir şey değil" Bob Dylan

"Mikemmel mutluluk mu? Ailemle birlikte olmak ve WestHam ın kazandığını görmektir!" Steve Harris ( Iron Maiden)

"Bugünlerde yapılan müziği dinlemiyorum çünkü müzik enstruman kabiliyeti ile yapılır, bilgisayar programlarının ve prodüktörlerin kabiliyeti ile değil" Geezer Butler (Black Sabbath)

"Rock'N Roll için başka bir isim bulunsaydı , bu mutlaka Chuck Berry olurdu" John Lennon

"Yüzünüzdeki makyajı sildiğinizde kimsenin sizi tanımadığını bir düşünün. İşte şöhret böyle bir şey" Steven Tyler (Aerosmith)

"Şarkız sözlerimiz kurgu ve gerçek hayatta gördüğümüz şeylereden oluşuyor.Hangisinin kurgu hangisinin gerçek olduğuna siz karar verin" Tom Araya (Slayer)

"Onların yaptığı müziği beğenmiyoruz.Zaten gitarla yapılan müzik yakında yok olup gideceltir" Decca Müzik Şirketi (Beatles ilk çıktığında yorumlar)

"Hippiler barış ve sevgi istedi....Biz ise Ferrariler,sarışınlar ve sert içkiler!" Alice Cooper

"Rock'N Roll ile aramızdaki özel bağın sebebi şu; o benim hem oğlum hem de büyükbabam!" Chuck Berry

"Elvis bugün yaşasaydı, yarattığı şeyin ne hale geldiğini görüp büyük bir kahkaha patlatırdı" Jerry Lee Lewis

"Dünyanın en iyi ikinci grubu olmaktansa , en kötü grubu olmayı tercih ederim" Cronos (Venom)

"Hayatımda e mutlu olduğum anlardan biri pasaportuma "müzisyen" yazıldığı andı" Jon Anderson ()

"Amerikalıların diğerlerinden en büyük farkı; onlar sadece konserlerde izledikleri grupların albümlerini satın alıyorlar!" Ritchie Blackmore

"Röportaj vermeyi seviyorum.Çünkü konuşacak hiç arkadaşım yok" Syd Barrett (Pink Floyd)

"11 yaşındaki oğlumun en fazla dinlediği şey Alice Cooper albümleriyse, bu işte en büyük olmadığımız ortadadır" Bruce Dickinson (Iron Maiden)

"Eğer biri sevgilisinden ayrılıp depresif bir şarkı yazarsa ilgilenmem, Ama sevgilisinden ayrılıp mutlu bir şarkı yazan varsa işte o benim adamımdır" Alice Cooper

"Müziğimizi şöyle tanımlayabilirim.Bir çirkinliği ele alıp onu güzelleştirmeye çalışmak" Jerry Cantrell (Alice In Chains)

"Turnedeyken sex yapmak; bir şeyler içmek, dergi okumak, diş fırçalamak gibi rutin bir şey" Tommy Lee (Mötley Crüe)

"Müzisyen olmak; bir şeyler yaratırken zevkten, o yarattığı şeyin farkında olamamak demektir"Eric Clapton

"Önce gitarı elime alıp spontane bir şeyler çalıyorum.Sonra onları dinliyor ve aynısını defalarca çalabiliyorsam kaydediyorum.Tüm yaptığım bu!" Ritchie Blackmore

"Bazen iki kişi olduğumu düşünüyorum.Johnny iyi olan,Cash ise kavgacı ve hırçın.Bu ikisi arasındaki savaş sayesinde ben oluyorum" Johnny Cash

"Konserlerde hiç heycanlanmam çünkü provalar dışında davul çalıp antrenman yaptığım yegane yerler konserlerdir" Dave Lombardo (Slayer)

"Benim bu dünyadaki işim, müzik yoluyla insanları kendilerininden geçirmektir o kadar" Carlos Santana

"15 yaşında bir glam grubumuz vardı fakat makyaj malzemelerine para yetiştiremediğim için gruptan atıldım" Layne Staley (Alive In Chains)

"Müzik hakkında pek bir şey bilmiyorum.Benim yerimde olan birinin çok şey bilmesine gerek yok zaten" Elvis Presley

"Ne kadar iyi olursam olayım, grubum olmadan ben bir hiçim" Steven Tyler (Aerosmith)

"Sahnedeyken bir mağra adamı gibi davrandığımın farkındayım ama engellemek elimde değil" Angus Young (AC/DC)

"Gitar çalmaya başladığımdan beri ne yapacağıma o alet karar verir oldu!" Angus Young (AC/DC)

"Kadınlar,para ve din.... BU üçü dışında herhangi bir şey için savaş çıktımı? Onalr olmasaydı şarkı sözü yazmakta zorlanırdım" Dave Mustaine (Megadeth)

"Rock'N Roll un en iyi yaptığı şey size farklı bir boyuta geçmişsiniz hissi sağlamasıdır" Paul Stanley (Kiss)

"Müzik; fotoğrafa , edebiyata ve resme açılan sanat kapısı oldu benim için" Layne Staley (Alice In Chains)

"Bazı grupları sadece isimleri itici geldiği için dinlemiyorum" Dave Mustaine (Megadeth)

"Tüm şarkılarımız sex, kafayı çekmek ve Rock'N Roll hakkında!" Bon Scott (AC/DC)

"Onu çalıyor olmamın yanı sıra ben bu gitar denen enstrumanın hayranıyım aynı zamanda" Steve Vai

"Hayat bir seyahattir,bir hedef değil" Steven Tyler (Aerosmith)

"Eğer kendinizi sevmiyorsanız asla tam anlamıyla samimi olamazsınız" Glenn Tipton (Judas Priest)

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale