İzleyiciler

14 Ekim 2011 Cuma

Klasik Öğretmen Sözleri

*Bunu sinavda sorarım...!
*Ben bunlari zaten biliyorum!
*Buna benzer sorular üniversitede sık sık çıkar.
*Bi insan söyleneni bidefa da anlar Afedersiniz siz aptalmisiniz??
*Arka taraf konusmayi kesin!
*N'oluyor orda!!
*Bunun hesabini sinavda sorarim!
*Burayi dikkatli dinleyin. Bi çok ögrenci burda hata yapar!
*Konusmak isteyen disari çiksin! Kapi açik
*Sizi zorla getirmiyolar buraya!! Istemiyorsan gelme!
*Kimler ödevi yapmadi.
*Ödevleri yapmadan gelmeyin.
*Bizim zamanimizda velilerimiz eti senin kemigi benim derlerdi!
*( Sinavda ) Kimse kimseye bakmasin.
*( Sinavda ) Su andan itibaren herkes birbiriyle küs!
*( Sinavda ) Kopya çekeni yakarim.
*( Sinavda ) Oglum/Kizim bi daha görmeyim.
*( Sinavda ) Oglum/Kizim kagidini ver. Beni aptal yerine koymayin.
*Ben ögrenciyken hiç kopya çekmezdim.
*( Bir Soru Çözerken ) Oglum/Kizim kaç defa söylicem orasiöyle degil!!!
*( Tahtada Bir Soru Çözerken ) Yanlis otur yerine!
*Bu konuya fazla girmeyelim ileride göreceksiniz.
*Sinava iyi çalisin.
*( Nöbetçi Ögretmenler ) Oglum/Kizim hadi sinifiniza geçin ziliniz
çaldı.
*( Derse Geç Kalinca ) ilk zil ögrenciler içindir ikinciside bizim
için! Git Müdür yardimcisindan izin kagidi al!
*Çik disari!!
*Siz evinizde de mi böylesiniz.
*Tahtayi silin.
*Neden çalismadiniz.
*( Her Hangi Bir Ögrenciye ) Dersleri serdin. Artik hiç çalismiyorsun.
*Kafana tebeşiri yersin
*Yerdeki pislikleri hemen temizleyin
*O cep telefonu hemen buraya gelsin.
*Dersde yemek yasak kaç kere söleyeceğim.
*Tenefüse çıkmıyorsunuz.
*Hepinizi bırakıcam.
*Eğer doğru düzgün not tutup terbiyeli olursanız hepiniz geçersiniz.
*Olm kahvedemi oturuyorsun doğru otur.
*Uyuyun siz uyuyun hepsi sınavda çıkıcak.
*Not tutmayanları ben bi not alim.
*Olm Kamer.... Velin yarın gelicek
*Kitabı defteri olmayanlar hemen çıksın.

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale