İzleyiciler

5 Mayıs 2011 Perşembe

Kalemimin rengi kağıdın rengiyle aynı

Bitmiş bir romanı yeniden yazmak ...


TemizSayfa
O kadar derinmiş ki gözlerin, hala düşüyorum dibini göremedim...

TemizSayfa
Deniz yok, yağmur yok, rüzgar yok... Sevdiğim ne varsa adında gizli, burada onlardan hiçbiri yok!

TemizSayfa
Dört duvar diktiler aklımın sen köşesine... Sesin var, kokun var, yüzün yok!

TemizSayfa
Kalemime mürekkep olsa saçının rengi, elim varmaz yazmaya.Kelimeler sıralanır düşlerimde... Güneş var, ışık var, gücüm yok!

TemizSayfa
Sana dair ne kadar hikaye varsa hepsini okudum... Giriş var, gelişme var, umut yok..!

TemizSayfa
Gereksiz bütün kelimeleri kaldırıp attım. Okudum, yazdım... Mürekkep aktı! Kağıtta bıraktığı izde saçlarının rengi vardı, dokunmadım!

TemizSayfa
El sallarken şehir hatları vapurundan rıhtıma,Bir can simidinin ucunda rastladım aşka!Başka tarafa cevirdim yüzümü,zerre pişmanlık duymadan!

TemizSayfa
Sorma ötesini ağır gelir... Attığım adımlar bir delinin şizofren gözyaşları!

TemizSayfa
Kelimelerle zerre zerre cizmek varken yüzünü beyaz kağıda, mazeretler üretecek kadar çocuğum...

TemizSayfa
Aslında tüm saçmalamam küçük ihtimaller uğruna. Küçük ihtimallerden büyük aşklar doğarmış ya da anlatılanların hepsi ayışığı kadar yalanmış!

TemizSayfa
Kalemimin rengi kağıdın rengiyle aynı. Bundandı hep bu kadar zaman kaybı..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel Sözler - Özlü Sözler - Anlamlı Sözler - Deneme Yazıları Makale